Wachttijden telefoon
Momenteel is het aan de telefoon drukker dan voorheen. Dit zorgt er voor langere wachttijden aan de telefoon dan u van ons gewend bent.
Indien u bij het patiëntenportaal bent aangemeld geeft dit u al enkele voordelen waardoor u mogelijk niet meer hoeft te bellen:
1. beperkt afspraken inplannen bij uw huisarts. (deze functie gaan we de komende maanden uitbreiden)
2. uitslagen inzien van onderzoeken die via de huisarts zijn aangevraagd
3. mogelijkheid tot herhalen van medicatie
4. korte niet urgente vraag stellen aan praktijkondersteuner, verpleegkundig specialist en huisarts
Mocht u nog geen gebruik maken van het portaal, willen we u, om de drukte aan de telefoon te spreiden, verzoeken bij voorkeur:
1. vanaf 8:30 tm 11:00 uur te bellen voor het maken van afspraken
2. ’s ochtends tussen 11:00 uur 12:00 uur te bellen voor uitslagen en andere vragen
3. ’s middags tussen 13:30 en 16:00 uur te bellen voor uitslagen en andere vragen
Bij voorbaat dank.
Leave a reply